ABY VÁM POČÍTAČE SLÚŽILI ...

Otázky a odpovede

Mám právo požiadať o zmenu času alebo miesta poskytovanej služby?

Áno, ale len do jednej hodiny pred dohodnutou návštevou technika.

Môžem zrušit objednanú službu?

Áno, ale len do dvoch hodín pred dohodnutou návštevou technika.

Budú moje osobné údaje ďalej spracované?

Poskytovateľ je oprávnený a povinný spracovať osobné údaje objednávateľa v súlade s príslušnými právnymi predpismi o ochrane osobných údajov, najmä zákonom č. 428/2002 Z. z..

Dokedy mám právo uplatniť si reklamáciu voči kvalite poskytnutej služby?

Reklamáciu si môžete uplatniť najneskoršie do 7 dní od poskytnutia služby.

Akou formou môžem platiť za poskytnuté služby?

Spôsob platby môže byť realizovaný prevodom na bankový účet poskytovateľa, faktúrou vystavenou poskytovateľom alebo platbou v hotovosti.

Ako si môžem objednať nejakú službu?

Môžete použiť náš Kontaktný formulár, kontaktovať nás mailom alebo telefonicky.

Poskytujete služby aj v iných mestách okrem Banskej Bystrice?

Individuálne podľa dohody

Aká je záruka na Vaše služby?

Na naše služby poskytujeme záruku 7 dní, dokedy vykonáme uznaný reklamovaný servisný zásah bezplatne.

Sú zahrnuté v cene služby aj ceny použitých komponentov alebo softwaru?

Nie ceny komponentov a softwaru použitých pri opravách, výmene alebo pri inštalácii niesú zahrnuté v cene služby.

Poskytujete aj servisné zásahy na mieste u zákazníka?

Samozrejme k službám, ktoré je možné vykonať aj u zákazníka ponúkame za malý príplatok v dohodnutý čas aj servis na mieste.

Vyhľadávanie

© 2009 Všetky práva vyhradené. bbmayko@gmail.com [ +421902329121 ]